Thursday, May 28, 2009

sdapnya

aku kene join kaamatan negeri sabah. mula-mula ok. tapi bila dah datang ko lak. terus aku tarik diri. malas lah aku nak join aktiviti sabah yang macam tuh. memang bagus dapat tambah ilmu. tapi aku tak minat. biar lah. kalau aku tarik diri pengarah lak suruh cari ganti. buat apa/ kerana ada elaun sanggup gadai tugas yang sepatutnya aku uruskan. teruk betul. daripada aku paksa diri lagi bagus buat dono jerk. ni satu lagi pasal aku punyer praktikal bukan latihan industri k. tapi kira tugasan group. aku lak yang dipersalahkan. bukan tugas aku yang sepatutnya. sampai aku ada dua kerja. ppadahal satu lah tugas aku. dah tu pengarah lak mara-marah. siapa dia? berlagak. ingat senang nak seetle kerja macam tuh. lu peke ar sendiri. dah fakulti ndensiri buat peraturan yang membunuh. bunuh lah aku kata., aku sumpah... ingat aku siapa hah.

No comments:

Post a Comment

iktibar kepada kehidupan
jangan ada penyesalan